Personal Branding Personal Branding

Personal Branding

Ideea de a investi într-un serviciu de personal branding serios mi-a venit după ce am văzut că tot mai multe persoane publice apelează la serviciile jurnaliştilor pentru a transmite informaţii în mass media despre ele însele, sau pentru a promova evenimente. Cu alte cuvinte au un PR, termen care se poartă, chiar dacă e folosit uşor forţat.

În egală măsură am văzut că mulţi dintre ei îşi schimbă destul de des omul care le gestionează imaginea, ceea ce nu e întotdeauna bine. Atunci când vrei să construieşti ceva solid ai nevoie de continuitate. Preocuparea pentru propria imagine a devenit o prioritate pentru cei care vor să se afirme în profesia lor.

Ce este personal branding si de ce avem nevoie de el?
Cum nu am inventat eu roata, o să îl citez pe William Arruda, asa zisul “personal branding guru” de la care e bine sa invatam cu totii.

“Personal branding este un concept revolutionar de controlare a carierei sau afacerii. Branding-ul personal nu inseamna crearea unei imagini false pentru lumea din exterior, ci descoperirea si maximizarea punctelor tari, a valorilor si pasiunilor existente in scopul atingerii obiectivelor propuse.

Branding-ul personal va permite sa va definiti, sa va construiti o reputatie solida si autentica in domeniul dumneavoastra de lucru si cu ajutorul clientilor dumneavoastra astfel incat sa aveti un succes mai mare in cariera si o viata implinita. Va permite sa va sporiti increderea in fortele proprii, auto-motivatia si vizibilitatea, astfel incat sa atrageti noi oportunitati si sa va indepliniti obiectivele fara sa trebuiasca "sa luptati contra intregii lumi" pentru asta.

Branding-ul personal este strategia care se afla in spatele celor mai de succes oameni din lume. Oameni ca Oprah, Madonna, Richard Branson si Bill Gates. Este diferenta dintre o cariera sau afacere obisnuita si una de exceptie”.

Branding-ul personal nu inseamna obtinerea vizibilitatii publice de dragul acesteia, e bine sa iti construiesti imaginea in scopul obtinerii unor beneficii, ci nu doar ca sa te recunoasca lumea pe strada. Daca din start pornesti la drum cu o imagine construita gresit, mai tarziu iti va fi greu sa o mai schimbi. Eu cred ca e bine ca fiecare sa construiasca in timp, sa aiba o strategie de imagine clara, continuitate in acest demers. Cu cat actiunile profesionale sunt mai eficiente si mai inspirate, cu atat mai valoros devine brand-ul celui care le realizeaza.

Evaluaţi acest articol
(9 voturi)
înapoi la partea de sus

Acest articol este proprietatea www.monicavlad.ro si este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare integrala sau partiala a continutului se poate face doar cu citarea sursei.
  1. Noutati
Lansare parfum Dolce by Dolce & Gabbana magazin Douglas
„Lashez Angels” și 3rei Sud Est vă invită pe acoperiș
Campanie pentru emisiunea Alegerea Ritei, Euforia TV / Personal Branding
Cam cate rani poate sa panseze un suflet de om?
Cam asa arata o dimineata perfecta!
Iubirea nu durează trei ani

Cautare

Anti tanga!

Anti tanga!

În copilăria mea, vară de vară mergeam cu ai mei și cu bunică-mea la mare, la Eforie Nord, număram zilele până la vacanț...

Miercuri, 16 Aprilie 2014
In my shoes

Fabio Rusconi vs. efectul „uniformă”

Fabio Rusconi vs. efectul „uniformă”

N-am înțelesc niciodată de ce preocupații de modă sunt disperați să cumpere piese care declanșează efectul uniformă. Gea...

Miercuri, 16 Aprilie 2014
In my shoes

I'm in love with Linda Farrow Project

I'm in love with Linda Farrow Project

Eram la Istanbul, pe celebra stradă Istiklal Caddesi, de la celebra Piață Taksim către Galata, Cos al meu a intrat într-...

Vineri, 28 Martie 2014
In my shoes

Te iubesc cat sunt pantofii mei de urâţi!

Te iubesc cat sunt pantofii mei de urâţi!

Îmi place campania Vodafone cu oameni normali, cum dau ei casting-uri printre ciobani, mai apoi printre șoferi, găsesc b...

Vineri, 28 Martie 2014
In my shoes

© 2014 Monica Vlad. Toate drepturile rezervate.